№ з/п |
Методичні об’єднання |
Члени колективу |
Науково-методичні теми, над якими працюють учителі |
1 |
МО учителів початкових класів та вихователів ГПД та ДНЗ
|
Балацька К.А. Козаченко В.М. Кутова Н.А. Кашуба М.Б. Пашківська О.І. Тимченко І.М. Петрик Т.В. Новікова Т.В. Лутай Л.П. |
Раціональна організація пізнавальної діяльності молодших школярів відповідно до особистісно орієнтованого навчання
|
2 |
МО учителів природничо-математичного напряму |
Руденко О.В. Сіренко М.В. Гуцол Г.В. Корінь Д.М. Федорченко Т.П. Ревчук О.В. Коваленко О.М. Тарасенко О.І. Оробей Л.П. |
Удосконалення форм і методів організації уроків природничо-математичного напряму, застосування інноваційних методик , передових технологій для розвитку життєвих компетентностей кожного учня |
3 |
МО учителів суспільно-гуманітарного напряму |
Оробей Л.П. Куца О.В. Савенко Г.В. Мотузка Н.Б. Мажара Л.І. Петрик Т.В. Яременко Л.В. Дробот Н.Г. Коваленко Г.І. |
Удосконалення професійної майстерності вчителя шляхом впровадження інноваційних технологій та диференціації навчання в системі компетентнісно орієнтованого підхіду до навчання
|
4 |
МО класних керівників та класоводів |
Кашуба М.Б. Балацька К.А. Козаченко В.М. Кутова Н.А. Федорченко Т.П. Савенко Г.В. Коваленко Г.І. Оробей Л.П. Тарасенко О.І. Коваленко О.М. Дробот Н.Г.
|
Вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями, формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі школи |
5 |
Психолого-педагогічний семінар (Мажара Л.І.) |
Усі члени колективу
|
Психолого-педагогічні передумови розвитку обдарованої особистості |
Організація роботи шкільних методичних об’єднань
Засідання педагогічної майстерні
Школа молодого вчителя (керівник Яременко Л.В.)
Проблема: «Традиції й новаторство в організації навчальної діяльності на уроці»
Тема 1. Перші кроки до вершин педагогічної майстерності (Вересень, жовтень)
Тема 2. Урок у системі особистісно орієнтованого навчання (Листопад, грудень)
Тема 3. Розвиток пізнавальних здібностей школярів на уроках та в позаурочний час (Січень, лютий, березень)
Тема 4. Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя (Травень, червень)
Майстер-клас учителів образотворчого мистецтва (керівник Дробот Н.Г.)
Проблема: «Методи та прийоми оволодіння образотворчою грамотою»
План занять
Заняття 1. Традиційна система методів набуття художньо-професійної майстерності. (Жовтень)
Заняття 2. Творчість Ж.Сьора: прийом пуантилізму. (Грудень)
Заняття 3. Створення художнього образу мовою живопису. «Безпредметне» мистецтво. Творчість В.Кандінського, К.Малевича. (Лютий)
Заняття 4. Традиційні техніки та прийоми в системі навчання образотворчої грамоти. Акварельний живопис. (Квітень)
Школа ППД учителів початкових класів (керівник Балацька К.А.)
Проблема: «Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів»
Тема 1. Інноваційні методи і технології роботи, спрямовані на розвиток творчої особистості учнів. Індивідуальна робота з обдарованими учнями. (Жовтень)
Тема 2. Використання прийомів розвитку образного мислення на уроках читання (ейдетика та ФОМ). (Грудень)
Тема 3. Модель розвитку компетентнісної особистості випускника початкової школи. (Лютий)
Тема 4. Народні традиції в проектній діяльності молодших школярів. (Квітень)
Районні семінари-практикуми учителів музичного мистецтва (керівник Коваленко Г.І.)
Проблемне питання: «Особистісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного досвіду під час сприймання та інтерпритації творів музичного мистецтва та музично-практичної діяльності».
План роботи
І. Секції.
1. Аналіз роботи вчителів музичного мистецтва за 2015-2016 н.р. та завдання, які випливають із проблемного питання, над яким буде працювати районне методоб'єднання.
2. Ознайомлення з державним стандартом початкової загальної освіти.
3. Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу у 2016-2017 н.р.
4. Медіакультура вчителя музичного мистецтва – вагомий вплив на підвищення результативності навчання, виховання та збагачення музично-естетичних смаків школярів.
ІІ. Семінари-практикуми.
1. Система вокально-хорової роботи в молодших класах. (Листопад)
2. Система вокально-хорової роботи школярів 5-8 класів. (Квітень)
Майстер-клас для вчителів музичного мистецтва (керівник Коваленко Г.І.)
Проблемне питання: «Пошук методів пасивного та активного навчання школярів на уроках музичного мистецтва, розрахованих на результат».
Заняття 1. Пасивний та активний типи навчання. Педагогічні технології. (Листопад)
Заняття 2. Слухання музики – один із головних видів діяльності на уроках музичного мистецтва. (Грудень)
Заняття 3. Хоровий спів – найбільш доступна виконавська діяльність школярів. (Березень)
Заняття 4. Музична грамота як необхідна складова структурних компонентів уроку музичного мистецтва. (Квітень)
Психологічна служба
Склад психологічної служби:
Мажара Л.І. – практичний психолог;
Довгаль Н.М. – соціальний педагог;
Животок О.О. – медична сестра.
Проблемне питання: «Психологічні особливості навчання обдарованих дітей»
План проведення психолого-педагогічних семінарів учителів школи