Самопідготовка
«Космічна подорож»
Виконали: Пашковська Л.І.
Тимченко І. М.
Петрик Т.В.
Космічна подорож
Мета: розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, закріпити і систематизувати знання дітей отримані на уроках, виконати домашнє завдання, працювати над розвитком мовлення, збагаченням словникового запасу, розвивати увагу, виховувати прагнення до знань.
Хід самопідготовки
Створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань, підготовка робочого місця до занять; повторення пам’ятки про раціональні шляхи і послідовність виконання домашніх завдань.
- Організаційна частина.
Вихователь: Сядьте діти всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.
Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо працювати під девізом:
«Працюй наполегливо, швидко, старанно,
Щоб кожна хвилина не втратилась марно.»
- Самовизначення по діяльності.
Сьогодні ми здійснимо уявну космічну подорож. А що ми візьмемо у подорож? (Пам’ять, увагу, знання).
Отже уважно слухайте, ми отримали повідомлення про космічну катастрофу на мильній планеті. Там почався нескінченний дощ і мильні жителі тануть. Треба їх урятувати. Рятувальний космічний корабель вирушить на допомогу. Треба точно розрахувати наш маршрут. Для цього нам потрібно зробити обчислення.
- Основна частина.
Математика.
1.Усні обчислення.
а) Знайти пропущені в рядках числа
4 6 8 12 14 18
6 9 12 18 21 27
Як побудовано ряди?
б) Гра «Мовчанка»
2.Самостійна індивідуальна робота учнів.
с.92, №599, 600.
1)Завдання №599 – обчислити вирази
2)Розв’язування задачі №600
Повторення правил запису завдань у зошит.
(Вихователь проходить між рядами, за потреби надає індивідуальну допомогу учням, які слабо встигають, стежить за посадкою дітей.)
3.Контроль за виконанням домашнього завдання.
1.Самоперевірка роботи учнями.
2.Взаємоперевірка.
3.Контроль вихователя.
Обчислення ми зробили, але щоб вирушити у подорож нам треба перевірити вашу фізичну підготовку.
Фізкультхвилинка
Стали струнко, мов солдати
Не хотілося щоб спати
Руки вгору підняли,
Опустили і потрясли.
Наші ніженьки зомліли
Тож на раз, два, три – присіли
Потім всі швиденько встали
І разом закрокували.
Навкруг себе покрутились
І за парти всі вмостились.
Українська мова.
1.Підготовка до виконання домашнього завдання з української мови.
Бачу, фізично, ви готові. Тепер необхідно підготуватися до того, щоб навчити нашої мови жителів мильної планети. Отже, треба виконати домашнє завдання з мови.
Перед тим, як розпочати завдання з мови, нам необхідно повторити деякі правила, які знадобляться нам у подальшій роботі.
-Які речення ви знаєте?
-Для чого вони вживаються?
Перше слово в реченні треба писати …,
У кінці речення можуть ставитися …, якщо … .
У реченні слова зв’язані між собою … .
Установити між ними зв’язок допомагають поставлені питання.
-Як ставляться питання між головними словами?
А тепер приступаємо до виконання завдання. Вправа 269.
Прочитайте завдання. Які правила потрібно тут застосувати? Вірно, ті, які ми з вами повторили. Кому не зрозуміло, як виконувати завдання?
Отже, відкриваємо свої зошити і приступаємо до виконання домашнього завдання самостійно.
Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів.
Пальчикова гімнастика
Щось ми пальчики втомили
Треба, щоб вже відпочили
Тож зімкнемо їх усі.
Розімнемо, як годиться,
Й знов писати будем вчиться.
2.Контроль самопідготовки.
1)Самоперевірка учнем виконаних завдань.
2)Взаємоперевірка в парах.
3)Заключний контроль вихователя.
Читання.
1.Підготовка до виконання домашніх завдань з читання.
Вправи для втомлених очей.
«Туча». На рахунок 1-4 закриті очі, 5-6 – широко розкрити і подивитися вдалину.
«Мітли». Часто моргати, не напружуючи очей
-Ви мітли, втому зметіть,
Очі нам добре освіжіть.
Залишилось нам навчити мильних жителів читати. Пригадайте, яке завдання було додому (ст.90-91. Т.Г.Шевченко «Світає…» - вивчити напам’ять).
Підготовчі вправи.
а)Анаграма
Підказка : школа.
Т а р п а, к і л а н і й, р е п е в а р, к у р о, к а р у ч, ц і о в е л ь.
б)Гра «Замінюємо звуки»
Замінити 1 звук: лак - … (мак); лід - … (дід); ніс - …(ліс); тісто - …(місто).
Замінити другий звук: бик - …(бік); кит - …(кіт); жар - …(жир); дим -…(дім).
А зараз відкрили читанки на сторінці 90. Вірш «Світає, край неба палає…»
2.Самостійна індивідуальна робота учнів.
1)повторне читання вірша учнями мовчки.
2)робота над змістом. Вибіркове читання.
3)гра «Дочитай рядок до кінця».
4)гра «Диктор телебачення».
Тепер самостійно, тихенько вчимо вірш.
3.Контроль за виконанням домашнього завдання.
1)Взаємоперевірка вивченого вірша (робота в парі).
2)Контроль вихователя.
IV. Підсумки самопідготовки.
Ну ось ми і готові до подорожі. Наш космічний корабель стартує, а екіпаж готовий до евакуації мильних людей на сусідню планету, придбавши для них парасольки і дощовики.
|